TOP 5: A hét legkiválóbb használt autói

BecsiAutopark 0 Hozzászólás július 7, 2022

Lássuk, hogy mely járművek kerültek fel a listára a Bécsi Autópark kínálatából.

Audi A6

Talpig feketében: a négykarikás márka szedánjának külseje és belseje egyaránt feketében pompázik. A tíz esztendős, mindössze 90 ezer kilométert futott gépjármű dízelmotorja 245 lóerős, elképesztő erejét pedig Quattro-összkerékhajtás viszi át az aszfaltra egy nyolcsebességes automata váltó segítségével. A Bose-hangrendszer, a parkolókamera, az éjjellátó asszisztens, a távolságtartó tempomat mind-mind olyan extrák, amelyek jól jönnek egy hosszú út során.


Skoda Superb

Újonnan cserélt fékekkel és vezérléssel várja következő tulajdonosát a fekete köntösbe bújtatott Superb. A 190 lóerős dízelmotor mellett, megannyi hasznos kiegészítőt is érdemes megemlíteni, mint a hűthető kesztyűtartó és kartámasz, fűthető első és hátsó ülések, adaptív tempomat, táblafigyelő, fáradtságfigyelő. Egy esélyt megérdemel e cseh remek!


VW Tiguan

Szerelem első látásra? Létezik!? A Volkswagen városi terepjárójának színébe vagy azonnal beleszeretsz, vagy soha nem fog igazán megtetszeni. A merész, metál bordó külső mellett, a belső is igazán csábító: a 150 lóerős dízelmotor, az automata sebességváltó és az összkerékhajtás igazán kényelmes száguldást tesz lehetővé bármilyen aszfaltozott úton. Komolyabb terepre csak igazán bátrak merészkedjenek…


BMW 530d

Újabb német szedán, ám ezúttal Münchenből. A BMW 530d sokban hasonlít a fentebb már röviden bemutatott Audi A6-ra: feketében pompázik, dízelmotor hajtja (igaz, 258 lóerős, azaz valamivel erősebb, mint a vetélytársé), automata váltója szintén nyolcfokozatú, ráadásul még az (xDrive) összkerékhajtás is stimmel. A három év korkülönbség mindenképpen a bajor autó malmára hajtja a vizet, a verseny azonban még így sem lefutott, sőt.


Mercedes S 63 AMG

Egy igazi izomautó: a Mercedes S 63 AMG fekete párducként, ugrásra készen simul az aszfaltra. Ez bizony nem gyerekjáték, még a képzett pilótáknak is nehezére eshet megzabolázni a 612 lóerős biturbo motor erejét. Az összkerékhajtású, kilencfokozatú automata váltóval szerelt stuttgarti szörnyeteg valódi terepe a versenypálya, de közúton sem vall kudarcot, kifejezetten ritka és feltűnő jelenség mind az autópályán, mind városi környezetben.

Írjon hozzászólást!