Egy nullkilométeres túramotor története: Suzuki DL 650 V-Strom

Mór-Baranyai Márton 0 Hozzászólás augusztus 1, 2022

Majd’ két évtizedig egy garázsban állt, most új tulajdonosra vágyik, aki kihasználja a benne rejlő potenciált.

Kapuzárási pánik? Hirtelen felindulás? Megmagyarázhatatlan vásárlási láz? Nem tudni, mi volt a valódi oka annak, hogy Zoltán úgy döntött, első gyermeke születése előtt meglepi magát egy túramotorral. Az általa választott Suzuki DL 650 V-Storm igazán impozáns gép volt, ugyanakkor a motorozás nem életbiztosítás, ezt pedig Zoltán felesége is jól tudta: félő volt, hogy az újdonsült motortulajdonos és paripája hamarosan egymás mellett aludhatnak a garázsban, a családi idill pedig darabokra hullik.

Végül Zoltán testvére volt az, aki előrukkolt a megoldással: a közutat soha nem látott japán gép – egy néhány kerülettel arrébb található – garázsba került, annak is a leghátsó szegletébe. A motor hosszú Csipkerózsika-álomba merült, amelyből nem volt, aki felébressze… Egyre bővült a család, Zoltánék figyelme másfelé fordult, a Suzuki pedig csak várt és várt, a megmentő azonban csak 18 év után érkezett meg. A nagykorúvá váló DL 650 V-Strom feje felől eladták a garázst, ekkor jött a nagy felismerés: a hátsó sarokban van egy vadonatúj motor!

Néhány telefon után, már jött is tréler: 18 év hosszú idő, a Suzuki teljeskörű szervizt igényelt, melyet végre is hajtottak rajta. A szerviz dolgozói kissé ledöbbentek a nullkilométeres paripa láttán, amely az akkumulátor-, gyertya- és olajcsere, valamint a tank kimosása után, újra menetkésszé vált. Túlhasználatra azonban azóta sem panaszkodhat, hiszen a Bécsi Autópark telephelyén várja új tulajdonosát, aki – lassan húsz esztendő után – végre kihasználja a benne rejlő potenciált.

Írjon hozzászólást!